KNIŽNÍ NOVINKY

Knižní novinky ! (Fragment, Knihy Dobrovský, Dobré knihy)

30. prosince 2012 v 13:57 | Katie.Book
Mám tu pro vás pár zajímavých knižních novinek, který jsem pohledala všude možně po stránkách nakladatelství, nebo knihkupectví. Doufám, že se někomu trefím do noty. :) Pokusím se najít ještě další knižní novinky, tentokrát z jiných nakladatelství a knihkupectví.

Knižní novinky na FRAGMENTU

Upíří deníky - Fantom
Již dvanáctý díl série Upířích deníků

Damon není mrtev. Sage, který ho na Temném měsíci najde, mu pomůže si na vše vzpomenout. Mystický výtah ho přemístí zpět do Fell's Church, aby mohl vysvětlit Eleně, co mu zachránilo život.
Mezitím Elenu a její přátele ohrožuje fantom, který se krmí negativními pocity. Společně fantoma zajmou do kruhu zaříkání a chtějí ho zničit. Fantom je ale silný, daří se mu našeptávat a vzbuzovat žárlivost. Damon a Stefan se jeho vlivem znovu obracejí proti sobě. Podaří se Eleně zabránit dalšímu konfliktu bratrů? Naleznou v sobě dost síly, aby přemohli fantoma? - text z fragment.cz

Knižní novinky KNIHY DOBROVSKÝ

Škola noci: Lenobiin slib

Druhá novela ze světa Školy noci přibližuje pohnutý osud Zoeyiny oblíbené učitelky, instruktorky jezdectví, která také kdysi dávno byla jen obyčejnou lidskou dívkou… Francie, únor 1788. Lenobia Whitehallová je sice dcerou barona, ale jako nemanželské dítě má doma stěží vyhlídky na lepší život. Proto ji její matka pošle do Nového světa. Lenobia odplouvá smutná, na lodi však nachází rozptýlení - koně a mladého muže, který se o ně stará. Snad by její budoucnost přece jen mohla být naplněna štěstím a láskou - nebýt zla z její minulosti, se kterým se bude muset utkat.

Okřídlená duše

Amelia Grayová od dětství vídá duchy. Aby se před nimi chránila, dodržuje určitá pravidla. Jedno z nich nyní bere za své - detektiv John Devlin, jemuž Amelie pomáhá při vyšetřování série krutých vražd, ji abnormálně přitahuje, ačkoliv ho doprovázejí dva duchové. Mrtvola na hřbitově, který má Amelia restaurovat, je jen prvním článkem v řetězci matoucích stop. Vodítka obsažená v náhrobní symbolice, jež Amelii zanechává vrah, ji sice dovedou blíž k pravdě, ale také k zjištění děsivé úlohy, kterou má v celém případu sehrát ona sama. Žal a zoufalství dokáže k člověku připoutat melancholickou duši, ale i bytost naplněnou děsivou nenávistí… a ta může sahat až za hrob.

Hobit

Toto je příběh o tom, kterak se Pytlík vydal za dobrodružstvím a shledal, že náhle dělá a říká naprosto neočekávané věci… Bilbo Pytlík je hobit, který se těší z pohodlného a skromného života a jen zřídkakdy putuje dále než do své spižírny ve Dně pytle. Jeho spokojené bytí je však narušeno, když se jednoho dne u jeho prahu objeví čaroděj Gandalf v doprovodu třinácti trpaslíků a vezmou ho s sebou na cestu "tam a zase zpátky". Mají v úmyslu uloupit poklad mocného Šmaka, velikého a velmi nebezpečného draka...

Knižní novinky na DOBRÉ KNIHY

Kde je ta holka?

Charlotte, hlavní hrdinka tohoto románu, je úspěšná a uznávaná podnikatelka v oboru PR, má svou vlastní fi rmu, spoustu peněz a pohledného přítele. Zároveň však je neurotická, přepracovaná a pesimistická. Jednoho dne, cestou do práce, narazí na objížďku. Během této "odbočky" se setkává se svým o deset let mladším já. Zjišťuje, že tehdy byla mnohem bezstarostnější a pohodovější. Charlotte se svému mladšímu já snaží předat získanou moudrost a nabyté zkušenosti, aby se vyvarovalo zbytečných chyb. Brzy se však i ona dozvídá cosi podstatného…

Padesát odstínů šedi

Erotický román britské autorky E. L. James Fifty Shades of Grey naráží nejen na šedou barvu, ale i na jméno hlavního hrdiny, úspěšného mladého podnikatele Christiana Greye, který prožívá živočišnou romanci s nezkušenou a nevinnou studentkou literatury Anastasií Steeleovou.