FILMOVÉ NOVINKY

Do kin míří nový film 50 odstínů šedi!

12. ledna 2013 v 14:26 | Katie.Book
Už v knižních novinkách jsem se zmínila o novém erotickém románu 50 odstínů šedi. Už vím, že tento román má být zfilmován. Román jsem sice nečetla ani se na to nechystám, ale samozřejmě vím o čem je.

Na internetu jsem se snažila pohledat nějaké informace o filmu. Na jednom webu jsem našla kandidátky na hlavní roli (Anastasia Steel - mladá, nepolíbená studentka) a to: Lucy Hale, Mila Kunis, Lilly Colins, Nina Dobrev, Sophia Bush, Alexis Bledel, Emma Stone, Jennifer Lawrence, Kristen Stewart. Když jsem ale na tuhle knihu a budoucí film narazia slyšela jsem pouze o Alexis Bledel a řekla bych, že tyhle spekulace možná už neplatí. Každopádně nikde jsem nenašla, jestli castingy už proběhly, probíhají nebo budou probíhat. Tudíž všechno je zatím ve hvězdách.

Na webu bleskově.cz jsem zase pro změnu našla, že hlavní roli Christiana Greye má ztvárnit nejspíše Ryan Gosling a s ním bude hrát Emma Stone. Ta je uvedena i výše, takže uvidíme... Prý další adepti na roli Christiana jsou taky Henry Cavill, Alexander Skarsgård nebo bývalý pornoherec James Deen a Jake Gyllenhaal.

Film se prý začne točit v březnu tohoto roku, na starost si ho vzali studia Universal Pictures a Focus Features.

Vidím to tak, že se necháme překvapit, dříve nebo později se stejně nějaké novinky objeví. :) A ještě jeden neoficiální trailer s Alexis Bledel...

Hostitel (The Host) - 32 stills !

1. ledna 2013 v 13:30 | Katie.Book
Protože momentálně Hostitele čtu a do knížky jsem se zamilovala, zjistila jsem si, že film podle knížní předlohy se do našich kin dostane už v březnu tohoto roku (!!) a tak jsem začala pátrat po všech možných trailerech, stills, novinkách. Rozhodla jsem se, že všechny stilly z filmu, které jsem našla vám sem hodím, ať to máte při jednom. Pokud někdo z vás, našel i nějakou jinou INFORMUJTE MĚ O TOM V NÁVŠTĚVNÍ KNIZE! Děkuji. :)
(Zbytek stillů v celém článku)
Bohužel se mi více jak polovina nenačetla :( Takže proto jich je tu tak málo. Kdyby někdo našel, kontaktujte mě.

Nádherné bytosti (Beautiful Creatures) český trailer!

30. prosince 2012 v 13:00 | Katie.Book
Do kin nám pomalu míří první díl Kroniky prokletých zaklínačů - Nádherné bytosti. Kniha se stala jednoznačnou předlohou pro film, trailer jsem viděla poprvé v kině a zaujal mě už proto, že mluvili o knize, podle které byl film natočen. Knihu jsem už v ruce držela, ale nakonec jsem ji nekoupila. Zajímal by mě váš názor, ČETL NĚKDO KNIHU? A JAK SE TI LÍBILA? Předem děkuji, jestli se někdo ozve ;)

Hostitel (The Host) český trailer!

29. prosince 2012 v 15:27 | Katie.Book
Příští rok 2013 by do našich kin měl dorazit film podle knižní předlohy od Stephenie Meyerové - Hostitel. Knihu zrovna čtu a až ji přečtu, hodím vám sem recenzi. Každopádně ostatní recenze a ohlasy na tuhle knihu jsou strhující a není pochyb o kvalitách spisovatelky a trailer vypadá taky přepychově. Nevím jak vy, ale já se teda rozhodně nemůžu dočkat! :)