Má tvorba - Schody do nebe

11. ledna 2013 v 13:35 | Katie.Book |  MÁ TVORBA
Už nějakou dobu je mým snem vydat vlastní knihu. Již několikrát jsem se o to pokoušela, ale vždy z toho nějak sešlo. TENHLE nápad na tuto moji knihu mám v hlavě už nějakou dobu a už několikrát jsem to formulovala (jak se říká) na 'papír'. Pokaždé jinak a v jiné verzi. Při mé slohové práci ve škole jsem dokonce tuto myšlenku na Schody do nebe použila v úplně jiném znění. A toho se teďka trochu držím s dalšími odbočkami. Zajímalo by mě, jestli vás MŮJ OBSAH své vlastní knihy zaujme a prosím o vyjádření vašeho názoru. Tady je už obsah nebo-li popis děje.

Zatím neznámý starší spisovatel Ian Wright dostal jasné ultimátum - napsat příběh, který by se dostal do první příčky žebříčku bestsellerů. Ian potřebuje nápad, inspiraci, aby takový příběh mohl napsat.

Inspirace přijde v okamžiku, kdy najde na půdě bytového domu, ve kterém bydlí, starý zažloutlý deník. V deníku nachází zápisky mladého chlapce, který během deníku dospívá. Jeho příběhem je natolik fascinován, že bez váhání usedne za svůj psací stroj a píše příběh o chlapci z deníku se zvláštní osobností. Chlapcovo jméno mu není známo, proto ve 'svém' příběhu používá své vlastní. Chlapec, tedy Ian, trpí psychickou poruchou, díky které nedokáže rozpoznat realitu od pouhých snů. Čím je starší, tím víc se začíná ztrácet v reálném světě a nořit se do světa snů.

Ian Wright posílá první část svého příběhu svému editorovi, který je jím nadšen. Požaduje po Ianovi velké vyvrcholení příběhu,jenže netuší, že Ian pro něj žádný takový konec nemá. On vlastně neví, jak to skončí a nemá sebemenší tušení, jak to dopadlo s chlapcem Ianem. Deník končí zápisem z roku 1956, kdy chlapec slavil své osmnácté narozeniny. Ian začíná hledat konec pro svůj příběh, který naprosto nečekaně nalezá v sobě samém.